Reklamacje

Reklamacja

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: 


3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalny kartonik i formularzem reklamacji do pudełka, który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: 

Szymel.pl sp z o.o.

ul. Kochanowskiego 37/6

58-150 Strzegom

Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.


6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
12. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia
- przemoczenia