top of page

DOSTAWA I ZWROTY

Zasady wysyłki

1. Kurier DPD Polska:

płatność z góry (przelew) - 14,75 zł

Czas dostawy - 1-2 dni

2.Kurier DPD Niemcy:

płatność z góry (przelew) - 29.70 zł

Czas dostawy - 3-4 dni

Kurier DPD Czechy:

płatność z góry (przelew) - 27,28 zł

Czas dostawy - 3-4 dni

Kurier DPD Belgia:

płatność z góry (przelew) - 34.76 zł

Czas dostawy - 3-4 dni

Kurier DPD Holandia:

płatność z góry (przelew) - 40.04 zł

Czas dostawy - 3-4 dni

Kurier DPD Francja:

płatność z góry (przelew) - 49.28 zł

Czas dostawy - 4-5 dni

Darmowa dostawa za zakupy powyżej 400 PLN

Zwroty

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij:


3. Zapakuj zwracany produkt wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu który otrzymałeś od nas wraz z przesyłką ( faktura/paragon )
Brak paragonu, to brak możliwości zwrotu.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres:

Szymel.pl sp. z o. o.
ul. Kochanowskiego 37/6
58-150 Strzegom

5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem. Produkty które będą nosić na sobie zapachy przepoconych stóp, środków do prania itp, lub będą posiadać zabrudzenia, plamy, sierść itd. Nie podlegają zwrotom. Takie produkty odsyłamy do klienta na jego koszt ( 19,55 PLN )
Produkt zapakuj starannie w taki sposób jak do Ciebie dotarł, obuwie zwrócone w niechlujny sposób, włożone w worek itp, 
7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
10. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
Polecamy wysyłkę kurierską przy pomocy serwisu www.furogonetka.pl
11. Zwrot zamówienia obejmuje również zwrot Gratisów które zostały dostarczone wraz z zamówieniem. Gratisy są dodatkiem do produktów, a nie darmowym produktem.
Nie zwrócone Gratisy będą odliczane od kwoty zwrotu. Gratisy które mają ustaloną wartość nominalną na sklepie. 
Brak przy zwrocie będzie skutkował obniżeniem kwoty zwrotu o ich wartość.
Jeśli zwracasz część zamówienia, to zwracasz taką ilość gratisów jaka przysługuję na wielkość zwrotu. 

Wymiana

1. Podczas wymiany obowiązuję wszystkie punkty od 1. do 10. opisane w kategorii wyżej " Zwroty "
2. Możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz wraz z informacją o numerze Twojego zamówienia i prośbą o wymianę na inny rozmiar.
Koszt ponownej wysyłki do Ciebie to 19,55 PLN - płatne u kuriera wg metody którą wcześniej wybrałeś
3. Szybsza metoda to ponowny zakup w nowym rozmiarze. Towar ze wcześniejszego zamówienia wyślij do nas wraz z formularzem zwrotu, pieniążki zwrócimy Ci na konto. Pamiętaj by umieścić paragon, bez tego zwrot nie będzie możliwy.

 

bottom of page